OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Bestilling og afsendelse

Jeg er usikker på et produkt. Kan jeg se det "i aktion"?
Under Inspiration kan du finde mange ideer til dit hjem.
Har du også lavet et smukt DIY-projekt med vores produkter? Inspirer andre og send os billeder.
Hvor sender du fra?
Vi sender fra Liebenwalde nær Berlin.
Du kan selvfølgelig også besøge os personligt for at afhente din bestilling. Det kræver en aftale, så kontakt os venligst i forvejen.
Adressen er:
Naturlige varer Berlin
Am Kietz 10
16559 Liebenwalde
Hvor lang tid tager leveringen?
Levering tager normalt 3-4 arbejdsdage efter modtagelse af betaling.
Hvad betyder ekspreslevering?
Ekspreslevering betyder, at din ordre garanteres at blive leveret den næstfølgende arbejdsdag (lørdag og søndag undtaget). Forudsætningen for dette er, at betalingen er modtaget inden kl. 12 dagen før. Ekspresordrer, der afgives efter kl. 12, forsinkes med en arbejdsdag.
Nogle produkter er udelukket fra ekspreslevering på grund af deres store størrelse.
Hvor er min bestilling?
Så snart vi har afsendt din pakke, vil du modtage en bekræftelsesmail fra os med sporingsnummeret.
Kan jeg få min pakke sendt til en Packstation?
Da den maksimale pakkestørrelse på Packstations er meget begrænset, og vi også samarbejder med forskellige fragtudbydere, er det desværre ikke muligt at sende til en Packstation.

Betaling og kampagner
Hvilke betalingsmetoder er mulige?
Du kan betale med Paypal, kreditkort, øjeblikkelig bankoverførsel og bankoverførsel.
Hvordan indløser jeg min voucher?
Du finder en kuponkode på vores kupon, som du blot skal indtaste i det angivne felt, når du tjekker ud. Beløbet vil derefter blive trukket fra din indkøbskurv.
Hvordan indløser jeg min rabatkode?
Hvis du har en rabatkode, kan du blot indtaste den i det dertil indrettede felt, når du tjekker ud. Rabatten vil derefter blive trukket fra din indkøbskurv.
Returneringer og tilbagebetalinger
Emballagen ankom stærkt beskadiget, hvad nu?
Pakker kan desværre blive alvorligt beskadiget under transporten. Hvis du modtager en pakke, der viser tegn på beskadigelse, bedes du bede din pakkeleverandør om en kvittering.
Produkterne er beskadigede eller defekte.
Alle produkter kontrolleres omhyggeligt i hånden, før de afsendes. Men hvis du opdager fejl på produkterne, eller hvis du har modtaget en forkert pakke, bedes du kontakte os med det samme, så vi kan finde en positiv løsning så hurtigt som muligt.
Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg returnerer varer?
Produkterne skal være ubrugte og må ikke have skader på grund af uforsigtig indpakning. Det er bedst at pakke produktet tilbage i den originale emballage.
Hvornår er pengene tilbage på min konto efter returneringen?
Når vi har modtaget din pakke tilbage, kontrollerer vi produkterne. Vi forbeholder os ret til at tilbageholde en del af pengene, hvis vi modtager beskadigede varer retur. Hvis der ikke er nogen reklamationer, kan du forvente at modtage dine penge ca. 3-4 dage efter, at du har modtaget pakken.
Andre spørgsmål
Har du stadig spørgsmål? Skriv til os!
Er det muligt at få skræddersyede produkter?
I princippet er specialfremstillede produkter mulige, men kun fra en højere ordremængde. Kontakt os venligst via Erhvervskunder side for at komme i kontakt med os.
Er det muligt at bestille store mængder?
Store købere er velkomne til at kontakte os via telefon eller besked, så udarbejder vi et skræddersyet tilbud.
Hvordan kan jeg få fat i dig?
Den bedste måde at nå os på er via telefon fra mandag til fredag mellem kl. 8.30 og 17.30. Ellers kan du kontakte os via Kontakt os for at sende en besked.
Hvornår er pengene tilbage på min konto efter returneringen?
Når vi har modtaget din pakke tilbage, kontrollerer vi produkterne. Vi forbeholder os ret til at tilbageholde en del af pengene, hvis vi modtager beskadigede varer retur. Hvis der ikke er nogen reklamationer, kan du forvente at modtage dine penge ca. 3-4 dage efter, at du har modtaget pakken.




















